Spoed
Ik wil me aanmelden bij Pauw & Co

persoonlijk & betrokken

Pauw & Co is de tandartspraktijk in Barneveld waar jij je snel thuis voelt. We zijn betrokken, nemen de tijd en leren je graag beter kennen. Samen met jou werken wij aan een gezonde mond en een mooi gebit.

Ben je op zoek naar een goede en zeer persoonlijk werkende tandarts op een centrale plek in Barneveld? Kies ook voor Pauw & Co.
Direct aanmelden
8,9

op basis van 1332 beoordelingen

2024031-Pauw & Co-Business Magazine-sRGB-WEB001

Ervaringen

“Doordat ik vanaf dit jaar ben overgestapt naar Pauw & Co waren er helaas best wel een aantal gaatjes te zien op de foto's. Deze werden allemaal ingevoegd in een behandelplan. Financieel gezien viel dit erg tegen dus hebben we in samenspraak besloten om het plan op te delen. Hier stonden zij volledig voor open en we konden dit in overleg regelen. Tijdens de behandelingen voelde ik mij op mijn gemak ondanks dat ik echt veel spanning heb voor de tandarts.”

03 mrt

klantenvertellen.nl

“Ik ben hier prima geholpen!”

06 mrt

klantenvertellen.nl

“Ik kwam langs voor een gescheurde kies. Ik werd vriendelijk ontvangen. Na een controle werd mij duidelijk uitgelegd hoe het probleem zou worden geholpen en mijn vraag om een verdoving werd gerespecteerd.”

21 mei

klantenvertellen.nl

“Het was een ontspannende ervaring met de tandarts en 2 assistentes. De voorbereiding werd gedaan door de assistentes - maken van een foto van de te trekken kies - verdoven van de plaats van de kies Het trekken van de kies: -Het was een hardnekkige kies en die werd in r delen verwijderd wat nogal wat tijd kosten. -Het afwerken van de wond d. m. v. hechten was het slot van de behandeling -Instructies voor de komende dagen werden zowel mondeling als per brochure duidelijk gegeven en nog een steriel gaasje voor eventuele nabloeding. De volgende dagen heb ik ook minder napijn gehad als voorgaande keren Ik heb de behandeling als zeer positief ervaren (een pluim)”

23 jan

klantenvertellen.nl

“Gastvrije mensen die kennis hebben in hun vak.”

25 okt

klantenvertellen.nl

“De rust en tijd die ik ervaar tijdens de behandeling is wat mij betreft erg prettig. Er wordt goed geluisterd en meegedacht en rekening gehouden met wensen. Alle medewerkers zijn vriendelijk en meedenkend.”

15 okt

klantenvertellen.nl

“Ik heb angst voor de tandarts maar er moest een afgebroken kies getrokken worden, heb de halve nacht niet geslapen en ik heb me zelf geleerd dat ik rustig moet ademen maar dat lukt niet altijd. De tandarts was heel rustig en ze vertelde precies wat ze ging doen en dat is heel fijn.”

16 okt

klantenvertellen.nl

“Met mijn zoon gekomen die erg bang is / was. Hij wil nu alleen gaan, want dat kan wel vind hij :-) ”

07 jul

klantenvertellen.nl

“Tandarts en assistentes zijn vriendelijk en denken met je mee. Ze zijn er niet op uit om zoveel mogelijk te verdienen, maar om je te helpen.”

11 feb

klantenvertellen.nl

“Ik vind het een super fijne tandarts. Omdat het kleinschalig is voelt het heel persoonlijk. En wat ik ook heel belangrijk vind is dat ze allemaal rustig de tijd nemen voor onze zoon. 1 klein minpuntje is dat ik online een afspraak gemaakt had met als keuze voor tandarts Pauw en toen kreeg ik een dag van te voren een berichtje dat we een vervangende tandarts hadden, omdat tandarts Pauw vakantie heeft. Het was prettiger geweest om dat eerder te horen.”

10 mei

klantenvertellen.nl

“Snel terecht met pijnklacht, duidelijke communicatie en perfect geholpen.”

02 jul

klantenvertellen.nl

“Je wordt er goed behandeld, en ze spreken alles goed met je door. Geven goede uitleg en ze staan altijd voor je klaar als je klachten hebt. Ik kan het iedereen aanbevelen om naar Pauw & Co te gaan.”

31 okt

klantenvertellen.nl

“Een zeer goede tandarts. Ze legt in alle rust uit wat ze gaat doen en laat het ook zien op de foto's. Ze denkt mee in welke behandelingen nu echt moeten gebeuren en welke een paar maanden kunnen wachten. Wel zo handig i.v.m. de vergoeding van de zorgverzekering. De behandeling gebeurt beheerst, zonder zinloos geklets met de assistente.”

19 mrt

klantenvertellen.nl

“Vertelt wat ze gaat doen en laat meekijken zodat ik zelf ook kan zien.”

04 sept

klantenvertellen.nl

“Ik was na een verhuizing uit de randstad op zoek naar een fijne goede tandartsenpraktijk. Kwam jullie naam tegen op Facebook, en kreeg al een goed gevoel. Afspraak gemaakt. En ik ben heel blij met deze stap. ”

20 dec

klantenvertellen.nl

Anderen lezen ook

IMG_3087
26 mrt
Groep 2 op bezoek bij de tandarts

Vanochtend hadden we bijzonder bezoek: de leerlingen van groep 2 van De Fraanjeschool kwamen een kijkje nemen in onze praktijk.

Verder lezen
Prijsuitreiking winnaar 2025
30 jan
Prijsuitreiking winnaar fotowedstrijd 2025

Familie De Vries uit Barneveld wint met hun foto van dochter Leonora en Nijntje een fotoshoot op een locatie naar keuze...

Verder lezen
Lintje
19 jan
Matthieu & Corine ontvangen lintje

President Cor Wiesnekker van het Genootschap der Gulle lach reikte de prijzen uit aan Matthieu & Corine Pauw en wethouder Bennie...

Verder lezen
Nu bellen