Praktijkregels
8,8
op basis van 1210 beoordelingen
- Om een voor beide partijen voorspelbare situatie te kunnen creëren, is het van groot belang dat u onze praktijk regelmatig bezoekt; over het algemeen adviseren wij kinderen én volwassenen om twee keer per jaar een periodiek preventief onderzoek uit te laten voeren; in overleg met u kan deze frequentie individueel verhoogd of verlaagd worden
- Om uw gebit zo lang mogelijk in goede staat te houden én om ons optimale werkomstandigheden te bieden, verlangen wij van u een goede mondhygiëne; wij zullen er alles aan doen om u hierbij zo goed mogelijk te begeleiden
- Voorafgaand aan de geplande behandeling(en) kunt u om een begroting vragen
- Voor vragen over de eventuele vergoeding van bepaalde verrichtingen kunt u contact opnemen met uw zorgverzekeraar.
Afspraken
- Meldt u zich s.v.p. 5-10 minuten vóór aanvang van uw afspraak aan de balie
- Bent u verhinderd, laat dit dan zo snel mogelijk aan ons weten zodat wij de voor u gereserveerde tijd aan iemand anders kunnen aanbieden
- Voor afspraken die minimaal 2 werkdagen van tevoren geannuleerd zijn, worden de praktijkkosten voor de gereserveerde tijd niet in rekening gebracht
- Voor afspraken op maandag geldt dat deze uiterlijk op de vrijdag ervoor geannuleerd kunnen worden
- Het heeft onze voorkeur als annuleringen of verzoeken om een afspraak te verzetten telefonisch worden doorgegeven, zodat er meteen een nieuwe afspraak ingepland kan worden
- Bij annuleringen per mail geldt dat deze alleen tijdens onze openingstijden verwerkt kunnen worden, waarbij het tijdstip van verwerking geldt
- De kosten die in rekening gebracht worden bij niet tijdig annuleren of het niet nakomen van uw afspraak, bestaan uit de praktijkkosten die doorlopen gedurende de voor u gereserveerde tijd; deze kosten worden niet vergoed door uw eventuele aanvullende tandartsverzekering.
- Indien u aan ons uw mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u na het maken van de afspraak een geautomatiseerde bevestiging per mail en in de week voorafgaand aan uw afspraak nogmaals een geautomatiseerde afspraakherinnering per mail
- Het niet ontvangen van een afspraakherinnering per mail betekent niet dat uw afspraak geen doorgang vindt; neemt u bij twijfel contact met ons op
Juiste gegevens
- Geef wijzigingen in uw adresgegevens, telefoonnummer(s), e-mailadres en/of verzekeringsgegevens zo snel mogelijk aan ons door
- Pauw & Co is niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen van het niet of niet tijdig doorgeven van wijzigingen